<

Men Ingen Vet Med Säkerhet, Vart Rälsen Ska Leda Dig.



Lite bilder innan avresan fotat med Iphone 4

Fick en trevlig överaskning idag av farmor! For med henne och lillasyrran till Ö-vik och åt på Burger King och vandrade ut och in ur några affärer. Blev även tvungen att fota katten vi såg på biltaket när jag och syrran skulle gå till bussen. Blev en väldigt trevlig resa även fast jag höll på attt somna på tåget hem. Men jag fick iallafall med mig en pocketbok hem som jag kan visa er lite senare. Så är mycekt nöjd över dagen, tack farmor! ♥ Nu ska jag gå och lägga mig ska försöka fortsätta lite på religions jämföringen för skolan sedan på kvällen troligtvis träffa Minna!
Kommentarer
Postat av: sara

Sv; Du med! :] <3

2012-03-06 @ 12:00:00
URL: http://saranilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback