<

Facebook

Är det bara jag som ogillar facebook? Det känns som allt där ska gå ut på att visa hur populär man är och hur många vänner man har. Och så ska man ju ta kort på sig själv och sen tagga alla sina älskade vänner. Men har ni tänkt vad som händer när ni taggar alla i en klass alla förutom en? Jag förstår, att alla inte tänker på det, men de som läser det här kanske kan tänka på det här nästa gång ni taggar alla utom en? Jag tycker hellre att facebook ska vara en sida där man håller kontakt med sina vänner istället för att frysa ut vissa, visa hur populär man är.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du har rätt!!!

2012-03-15 @ 19:39:36
Postat av: Minna

Sv; Taaack, min cocosbolleeeh:D<3

2012-03-18 @ 21:31:36
URL: http://mnvphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback