<

Janina

Har haft en awesome dag/natt! Tältad med Janina ♥ Först igår for vi till konsum (hehe) och köpte chips, sedan for jag hem hämtade lite grejer m.m. Sen åkte jag till henne och vi satte upp tältet med hjälp av hennes pappa, sen satte vi på filmen "Säg Att Du Älskar Mig". Den var som Janina sa väldigt bitter, hemsk, men värd att se! Efter filmen satte vi oss framför Facebook och fixade "lite". Sen var vi resten av kvällen i tältet och bara pratade. Somna där vid 04.15 och vaknade kanske 07.00 för att det var solen som stekte så när man vaknade klibbade benen, usch! Stek, haha. Nej men sen vid 7 gick vi in till datorn och lanade facebook´s värdelösaspel ;) Fikade frukost såg "One Missed Call". Måste bara berätta för er som bryr sig att när Janina startade filmen så kom det fram en JÄTTE LÄSKIG bild, men jag hann inte se den först för jag kollade typ sms eller något så Janina började helt plötsligt skrika och då tittade jag på TV:n och såg den där läskiga figuren och jag blev livrädd så vi låg där och skrek i typ 2 minuter xD Har iallfall haft det bäst och man vart kär på köpet i hetingen Edward Burns, sen har jag och Janina blivit ännu bättre vänner, love you ♥


Edward, nedanför Danny O´Donoghue- The Script

Kanske bara jag som typ är kär i Danny :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback