<

Scary Movie 2

Hej allihopen!
Sitter med syrrans datori knät och bloggar medan jag lyssnar på Timbaland på MTV. Har varit det här är typ tredje dagen jag är hemma från skolan. Och på mina kompisar hörs det som om vi har börjat med alla nya glosor och projekt så i eftermiddag blir det att ringa/ smsa runt och fixa spanska- och engelska glosorna. Någon som har något tips på vad jag kan göra för MTV är jätte långtråkigt på dagen, det är typ på kvällen allt bra börjar tex. Jersey Shore. Skulle fixa "Scary Movie 2" till syrran för hon skulle se film med några kompisar efter skolan, så jag ska se den nu eftersom jag inte har något att göra. Ne nu ska jag och Axel starta filmen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback