<

Heavens On Fire


En oredigerad bild från nyårsafton. Inte ärldens vackraste om man säger så ;)

Hej! Tänkte berätta lite om min dag ;) :

Efter skolan chattade jag och Pernilla på MSN ♥ Och medans vi gjorde det var jag inne på internet och kollade på kläder från H&M och skor från Scorett. Plus att jag skrev ganska mycket på min "Robinsonad" som det är inlämning på, på fredag. Vid 5 åt jag middag; chorizo och pommes (a). Efter middagen var det bara att sätta sig vid datorn igen och renskriva "Robinsonaden" och medans jag gjorde det fick jag typ ett städanfall så jag dammsög hela nedervåningen och sedan satte jag mig vid datorn igen. Jag hann även med att skriva mitt bidrag till "De kallas rättigheter" på Minabiblioteks hemsida. Och där kan man vinna en Iphone 4!! ;O Satsar såklart på en, men det finns många bra "ungdomsförfattare" här och jag är nog inte ens på "topp 10" :P
Ska se lite TV nu och äta en blodapelsin, chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback