<

Saknar INTE Skolan Efter Det Här

Haha, nu är det dax för lite uppdatering efter som att jag för en gångs skull har något att berätta ;)
Okej, here you go:
Jag vaknade efter klockan 10 av att Pernilla ringde. Efter det så låg jag och drog mig i sängen, sen skyndade jag mig upp för trappen till syrrans rum och satt där och pratade med henne medans jag var inne på MSN och FB. Efter ett tag så gick jag och klädde på mig, sedan fixade jag lunch. Vid 12.45 tog jag och Pernilla bussen in till stan. Vi träffade typ halva skolan (?) idag på stan, eftersom det var studiedag, iallafall så gick vi runt och Pernilla hittade ett par tights på JC och en T-shirt och en kofta från Gina, som hon passade jätte bra i. Vi kvart i 3 gick vi till Max för där skulle Pernilla köpa en "Lyxshake". Och när jag var där inne fick jag typ ett sms från Sara det stod; Jag ser dig du är inne på Max. Så jag blev typ lite förrvirrad, efter ett tag hörde jag Saras skratt, då såg jag att hon och Elsa, så vi satt typ där med dom en stund och pratade. Vid 3 så gick vi och mätte upp Linnea vid bussen, sen vandrade alla 3 runt på stan. Sen klockan 4 gick vi till Max (IGEN?!) och jag och Linnea köpte varsin "Shake". Halv 5 for Pernilla hem :( Men jag stannade kvar på stan med Linnea och vi hade bara kul, i typ såg en kille som snodde hundfoder?! :O Det var lite läskigt. Vi var på Djurmagazinet och Linnea fick med sig ett "Utställningskoppel" (?) och jag fick med mig ett "Halvstryp- halsband". Sedan vandrade vi vidare till Monki m.m och efter det gick jag med Linnea och i samma smäll kom pappa för att hämta hem mig. Kan bara säga att jag haft en underbar dag med fina vänner! ♥



Bild lånad från Google!
Kommentarer
Postat av: pernilla

Tack gmn <3 Jahaha lite "FET" vi var!! Det får vi ändra på :D

2011-02-09 @ 22:13:33
URL: http://pirresliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback