<

I Gotta Feeling



Sitter och lyssnar på "The Funeral" gammal låt, jag vet. Idag slutade jag 15.20 och sista lektionen var idrott. Våra idrottslärare har kommit på att vi ska dansa till "I Gotta Feeling" på julavslutningen, så alla klasser har halva tiden av idrotten till att öva på dansen. Jag föredrar iallafall dans, före basket som vi spelade efteråt (eftersom jag är ganska kort så är det inte lika lätt att få tag i bollen + att jag inte har något bollsinne, haha). Nyss så har jag försökt lära Axel lite klicker, det år ganska så bra. Nu ska ja se om jag ska fixa ett "Master card" eller liknande.
Nej, nu ska jag snart fara och till Vickan och hjälpa henne färga håret! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback