<

En dag med min vän

Hej igår var jag och min kompis hemma hos henne medans hennes föräldrar var borta.Det var jätte mysigt!
Vi såg på film The Proposal.Den var super bra.Vi tänkte göra en liten resension av den:

Film : The Proposal

Regissör:Anne Fletcher

Huvudpersoner: Chefen Margaret Tate som spelas av Sandra Bullock och hennes assistent Andrew som spelas av Ryan Reynolds.

Filmen handlar om Margaret som skall bli utvisad från USA.Enda utvägen från att bli utvisad är att gifta sig.Så när hennes assistent Andrew kommer in med ett viktigt telefonsamtal vet hon precis vad hon skall göra.Så de åker till Andrews familj i Alaska och ska berätta nyheten.Men det blir inte riktigt som de tänkt sig...

The Proposal

Min kompis tycker:

Att den va bra.

Poäng: 4 av 5

Jag tycker:

Jag tycker den var ganska mycket humor med i bilden.Jag skrattade här och var i filmen.

Poäng: 4 av 5

Så alltså var det en väldigt bra film men det fattades lite.

Ha det bra önskar// Jag och min kompis :D
Kommentarer
Postat av: Kelly

den vill jag också se när den gick på bio tänkte jag gå och se den men det blev aldrig av

//Kelly

2010-01-17 @ 12:09:14
Postat av: Kelly

hejsan evelina igen hehe nu har jag sett den HAHA visst är det roligt när hon är i skogen med hans farmor och hon börjar sjunga så roligt!!!???

2010-02-05 @ 19:44:36
Postat av: Anonym

Hejhej! (igen)

Ja den är hur kul som helst...:D Det är kul när hon sjunger svetten på din ... _låten :D Ha det bra!

2010-02-06 @ 18:43:42
URL: http://myreallylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback