<

Bäryoghurt

Hej alla läsare!!
Idag har jag varit på skolan.Vi skulle ha åkt skidor men det vart  inte eftersom att det är -19,5 grader ute.Efter skolan har jag varit och sjungit...Nu på kvällen har jag bara tagit det lugnt eller kanske inte var ute med min kompis hund :D Han är hur gullig som helst men han är väldigt livlig han är inte stilla i första taget men gillar honom ändå...Fats jag hoppas dock på en egen hund till sommarn.Jag har tjatat på mina föräldrar tror ni det hjälper?Aja jag ska inte tappa hoppet men jag ska sluta tjata.:D

Jag och min kompis var väldigt hungriga en dag efter skolan.Så hungriga att vi gjorde en bäryoghurt egentligen var det tänkt som en smoothie men den vart lite konstig.Jag tänkte lägga in receptet här:

- Persika och hallon saft efter egen smak
- 5-7 msk med vaniljglass
- 2 dl hallon
- 3-4 msk O´boy
- 0,5-1 dl mjölk
- 2 tsk socker

Mixa ihop allt och njut!

Tips! Detta passar bra på sommaren för den är väldigt nedkylande.

Kram/ från mig
Kommentarer
Postat av: Minna

hej hej :]

2010-02-01 @ 21:09:16
URL: http://crazyvarning.blogg.se/
Postat av: josefine

kan du lägga ut bild på den? :) Jag ska göra en receptbok vettuh :P

2010-02-24 @ 21:12:04
URL: http://fokis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback