<

2010!!

Gott nytt år i efterskott!!!
Idag har jag bakat Cornflakeskakor har inte smakat på dem än.För det är till en speciell persons födelsedag.Har faktiskt inte hunnit så mycket idag eftersom jag sov till 11.00.Fast jag har faktisk hunnit läsa,vara med en kompis,baka och äta på en resturang.

Igår hade vi i våran familj jätte trevligt med min kusinsfamilj.Vi fick jätte god mat:

Förrätt: Pilgrimsmusslor med sparris och bacon

Huvudrätt: Oxfilé med potatisbakelser och tre olika såser falsk bearnaisås,rödvinssås och champinjonsås

Dessert: En drink där man blandar Coca-cola och vaniljglass

Middagen var jätte god.Jag ska berätta hur dagen var.

15.40 Var vi i en pulkabacke för att åka Bob,pulka och för att grilla korv. ( Vi lämnade backen sist av alla )

18.30 Gick vi hem för att laga mat

Ca 19.30-22.40 varade maten

00.00 Önskade vi alla gott nytt år genom att skåla

24.10 Var vi ute och sköt raketer eller 3 " Tårtor "

Bilder från fyverkerierna kommer senare!!

Ha en bra forsättning på 2010!! //   Myreallylife is now
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback