<

Hej!

Hej alla!

Idag har jag varit nervös för jag har varit på simtävling och den är i morgon också :D
Det var jätte kul när jag väl var där :D Jag råkade sätta badmössan konstigt så att texten var fram och bak på mitt huvud..Haha mina simkompisar skrattade åt mig känner mig lite mobbad av dem (Jag skojar jag är inte mobbad).
Detta blir ett väldigt kort inlägg men framöver kanske det kommer bilder från simtävlingen...
Och så vill jag gratulera 3 av mina snälla och helt underbara simkompisar som vann : Två av dem fick två medaljer vardera och en av dom fick en medalj Grattis grattis!Jag hoppas att det kommer bli ett medaljregn över vårann klubb!
Ha det bra //
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback