<

En kall dag i Februari...

Hej alla läsare!

Idag har jag och min bästa vän varit hemma hos henne och mest tagit det lugnt. Båda två är förkylda helst jag för jag har varit hemma från skolan några dagar medans hon har varit där fast hon är lite förkyld.Stackars henne jag fick ligga hemma och lata mig medans hon gick iväg till skolan i det -15 gradiga vägen. Aja nu ska vi hitta på någon annat typ gå in på någon annan hemsida så ni få hare!

Glöm inte att besöka hennes blogg! www.pirrigajag.blogg.se
Kommentarer
Postat av: P

Hej Ewan att vi hade roligt ;P Jag vill nästan göra om det rologa.. :)

2010-02-21 @ 09:57:32
Postat av: E

Ja :)

2010-02-21 @ 13:07:02
URL: http://myreallylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback