<

Välkommen Åter

Sitter uppe vid min morbror och mosters skrivbord ock ska snart starta ett videosamtal med lillasyrran på MSN. Igår träffade vi våran morbror och moster på stan. Just därefter gick vi och fikade på ett fik inne i stan, sedan gick vi runt på stan och handlade julklappar till familj och vänner. Efter det for vi hem till dem och var där i cirka 1,5 timme och sen åkte vi till en resturang och åt julbord. Det var verkligen super gott, det fanns ett helt bord med efterätter! Jag och min syster åt så att vi höll på att sprängas. Fetr middagen var det godis på menyn och filmen "Bröderna Karlsson" och det var en väldigt bra film! Så vi har haft en underbar helg! :D
Men ska stänga av datorn ett tag nu sitter vid min mosters bärbara och det är bara 51 minuters batteri tid. (a)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback