<

Bankkort

Hej!
Kom nyss hem från banken. Vilket drama! Skaffade en kod (mitt första bankkort) till mitt bankkort, jag tog bara någon helt random kod. Och sen så skulle jag titta hur hur mycket pengar jag hade på kortet men då slog jag fel kod 2 gånger, då gick jag in på banken om jag kunde byta kod, han i kassan sa att det inte gick och om jag slår fel kod 3 gånger så kommer automaten ta mitt kort, så jag fick typ värsta hjärtklappningen för jag kom nästan inte ihåg koden. Så då gick jag in i en affär och tänkte om jag bara kunde testa om det var rätt kod där men jag hade inga pengar på kortet men det visade sig att det var rätt kod! Så jag gick till automaten och testade att logga in där och det gick! *PUST* Så nu har jag fixat till en kod som jag kommer att komma ihåg (a).

Ikväll ska jag antingen bara plugga eller så ska jag vara med någon kompis också.

                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback