<

Middag hos farmor...

Hej!

Jag är så ledsen att det inte blivit något inlägg på VÄLDIGT länge men jag har opererat ögonen i måndags så ni kanske förstår min situation. Jag kan berätta lite om operationen... I måndags opererade jag båda mina ögon. Det dom gjorde var att läkaren drog tillbaka muskel i ögat och sydde sedan fast den. Det kom till en komplikation som vi inte räknat med. Läkaren kom för att besöka mig i rummet där jag hade varit och skulle säga att allt hade gått bra då hon såg att mitt vänstra öga såg annorlunda ut så hon tog in mig i ett rum för att titta på mitt öga i ett mikroskåp... Hon märkte då att stygnen i vänster öga hade lossnat och jag vart tvungen att göra om nästan samma sak på tisdagen. Men det gick bra men jag måste ta en salva i ögat 2 gånger per dag under en period. 

Jag skulle vilja berätta om gårdagen... Igår efter skolan var jag med E på konstgräsplanen vi gjorde inte så mycket vi skulle egentligen träffa några men de hade dragit när vi kom dit men vi stannade där ändå. Sedan efter jag ätit det jag orkade av min kebabrulle (min middag) gick jag hem till Pirre och där var vi ganska långt in på kvällen. Men vid 9 gick vi hem till mig och satte oss framför datorn.

Och tillsist ska jag berätta om denna dag... Idag har jag varit inne i stan och gått runt jag och min lillasyster fick t.ex varsin IPod Nano 8 GB och kläder! Tack så mycket mamma och pappa love you!  Sedan åkte vi hem till min kära farmor och åt fondue det var super gott!

Ha en trevlig helg! Kramar från Me


Vill liva upp stämningen med lite musik:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback