<

Hos min morbror och moster

Hej alla läsare!

Idag har jag vareit med en kompis vi var lite med hennes hund, ritade, snackade var inne på datorn. När jag skulle "hem" åkte vi till min morbror och moster för att äta middag och tillbringa kvällen med dem. Vi har ätit för ett tag sedan vi åt kött med potatisgratäng och till fick vi sallad rödbearniesesås och gurk-tzatsiki. Det var super gott! Jag har fått besked om att jag ska operera BÅDA ögonen! Det känns väldigt pirrigt och läskigt för det finns mycket som kan gå fel och i för sig mycket som kan gå fel. Aja nu ska jag räcka över datorn till min otåliga men snälla lillasyster.
Ha det bra // Me

PS! Förlåt för en tråkig design på bloggen men jag vet inte riktigt hur man ändrar i menyn m.m!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback