<

092712

Hej alla läsare!

Har inte haft mycket uppdatering på sistonde det har vait mycket nu kring jul.
Hoppas ni fått många fina julklappar!Det har jag.Jag har fått: En bok "När jag hör din röst" och ett svart smyckeskrin med stor spegel,plus att jag och en person i min familj fick en kyboard att dela på och så fick jag massor av andra roliga saker av en släkting fick jag ett par hemma stickade tjocksockar jag blev jätte glad!(En bild kommer senare)
Jag hade ju en liten önskelista innan jul så jag tänkte pricka av de sakerna jag fått på den önskelistan.

1. Ett husdjur             Fick ej

2.Klocka                     Jag fick en jätte fin Champion klocka som visar både datum ock dag.Väldigt fin!.

3.Långt linne              Fick ej

4.Keyboard                Jag och en i familjen fick en att dela på den är helt underbar!

2/4 julklappar fick jag som jag hade skrivit upp det var väldigt snällt av dem som gett mig allt!
Men det absolut viktigaste med julafton är att man ska träffa dem man gillar så det beror ej på julklapparna!!! Kom ihåg det!Igår var jag hema hos en släkting jag och mitt syskon kittlade våran kusin så mycket att han trodde att han blivit sjuk.Ska gå och äta lite apelsin så vi hörs!! //  Slut fras
                                                                                        
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback