<

1 Coke Please

Var ett tag sen sist! Påbörjade ett inlägg för någon dag sedan men publicerade det aldrig eftersom jag fick besök ;) Haha men i veckan som varit så har jag varit på stan med mamma syster, även Linnea! Sjukt kul! Såg även en klasskompis där som blivit sminkad på Makeupstore och ville bara säga att hon blev super fin! Sedan har jag varit mycket med Pernilla och Minna. Sen ikväll så började det hemma hos Pernilla där var jag med henne och Minna sen gick vi hem till Sara och "överraskade" henne. Så vi gick ut och bara fördrev tiden som UV-konsulter ska göra, haha. Har haft ett awesome lov även fast man mest varit hemma men när mina kära vänner har joinat mig i ensamheten så kändes det mycket bra! Tack!<3

Kommentarer
Postat av: :)

TACK:)<3

2011-11-06 @ 20:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback