<

I used to rule the world

Skön dag slutade skolan tidigt, gick och kollade på hårfärg till Pernilla, sen gick vi hem till mig och såg en film som var jätte bra! Vid kvart över fem kom Sara och Elsa hit och vi åkte in till stan för att möta upp de andra simskolelärararna men vi hann först så Elsa hann testa en fin fin Harley Davidson (motorcykel) hon ska nog bli MC- förare ;) När de andra var framme väntade vi på mat på bowlinghallen ock det tog typ 30 minuter fast det var förbokat... Vi flummade oss igenom middagen. Ställde även om Saras mobilväckarklocka till 03.00 och med ett tinitusljud som signal, vet inte om jag hoppas hon märkte det eller inte annars kanske jag får ett samtal klockan 3 i natt x) Sen spelade vi iallafall bowling och jag gjorde bort mig totalt när Tina spelade in mina bowlingskills på mobilen när jag skjutit tror jag att jag får ned den sista käglan och jag skriker "Yes!" tills jag märker att dom andra skrattar och jag märker att den inte föll omkull. Haha! Ska sluta hosta och sova nu.

 

Kommentarer
Postat av: sara

Sv; Att den är! :)



Hahahahaha, jag märkte allt alarmet när jag skulle sova! XD ... vänta bara någon gång ger jag igen! ;)

2011-12-22 @ 13:17:07
URL: http://saranilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback