<

Long Gone And Moved On


Gran Canaria with grandma and more people! <3

Sitter hos farmor har nyss varit och ätit lunch :D Jag passade på att köpa salladsbuffé eftersom vi inte har någon sån god salladsbuffé just där jag bor.
Vet ni vad som hände idag? Jag och min lillasyster skulle åka med Axel till stan med bussen. Men innan det skulle jag gå förbi Pernillas hus och lämna tillbaka Oriflame katalogen som jag lånade av hennes mamma. När jag stod och pratade med henne så sa hon är det den där bussen ni ska med? Och jag ba " Tack!!" och så sprang jag allt vad jag kunde! För på vägen stod bussen och just när vi kom runt krönet startade bussen och började köra! Och då var det bara att springa för allt man har och vifta med armarna och skrika. Som tur var stannade bussen och vi kunde andfått kliva på och betala våra biljetter (tack till busschaffuören!). Vilket äventyr det är att nästan missa bussen! ;O

Hoppas verkligen att min kompis Linnéa ska komma på freestyle kursen! Hoppas, hoppas! <3

Jag längtar skukt mycket efter Pernilla som lämnat ett stort hål efter sig nu när hon åkt till sin mormor och morfar i några dagar, kom hem!! <3

Kram!
Kommentarer
Postat av: pernilla

Jag kommer snart babe <3

2010-11-02 @ 10:06:55
URL: http://pirresliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback