<

Cavalier King Charles Spaniel


Bild från Google
Gjorde typ illa nacken idag igen så det vart ingen träning för min del. Imorgon är det engelska- och spanskaglos förhör, så jag ska strax gå och plugga. Efter skolan gick jag direkt hem och la mig i sängen och såg på "The Hills" och mycket annat. Just innan middagen kom Pernilla förbi med Mozart och frågade om vi skulle gå ut på en promenad. ♥ Olyckligt vis försökte Axel ta livet av sig genom att dra i kopplet så att han nästan spydde. Och det där försöker jag ätgårda, men det går lite framåt när man är ute med honom själv utan annat sällskap.
Ska gå och fika kvällsfika innan jag fortsätter att plugga.
God Natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback