<

Valborg!

I fredags hade vi besök av farmor, min farbror och min faster. Pappa och mamma hade fixat en 3 rätters middag,det var jätte gott! Efter att vi ätit förrätt och huvudrätt gick jag och min syrra hem till Pirre för at sedan gå till Majbrasan. Haha vi är så mobbade alla andra for typ till ett annat ställe och vi var på ett ställe så vi träffade inte så många kompisar där...
Efter Majbrasan gick vi hem och åt marrängswisch (stavning?). Idag har jag varit med Pirre. Jag och mamma skulle gå på en promenad eftersom jag inte får träna men den promenaden vart visst bara till Hallen.



Fotograf: Me
Kamera: Nikon D40
Redigering i: Gimp 2 

Bilder på Majbrasan kommer sen!

Vår förrätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback