<

Linser

Hej bloggen! Är hemma från stugan idag eftersom att jag kanske ska få ta hem mina linser idag!!!! :D Äntligen slipper glasögon!  Det känns jätte läskigt eftersom man ska typ hålla upp ögat och sen ska man sätta in linsen medans man kollar upp i taket eller nåt sånt och ännu värre när man ska ta ut linsen ska man typ sticka in fingret i ögat!  I kväll ska kanske jag och mamma hyra en skräck film eller liknande. Man får ju passa på att hyra en skräckis när ens lillasyster inte är hemma :P

Ska försöka stänga av datorn nu snart så ska jag till stan och prova linser :D

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Om du ser de här då du kommer hem ring mig :D

2010-07-08 @ 15:04:04
URL: http://pirresliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback