<

Jobb, jobb och åter jobb

Hej! Slutade skolan idag run halv 4, det var en ganska lång men ändå väldigt lugn dag. Och när jag kommit hem så satt jag och pratade med mamma medans hon lagade lax och potatis :] Sen efter middagen pratade jag med henne en stund till, sen gick jag och satte mig vid datorn och skulle renskriva SO:n och svenskan. Men det visade sig att jag behöver en annan bok till SO:n så det blev mer än hälften av arbetet gjort nu ikväll, det är ju bra. På fredag till lördag så ska jag förmodligen sova hos farmor. Men jag vill gå på stan med Pernilla någon dag!!! Och massa andra kompisar också! ♥ Nu ska jag se klart "Familjen Annorlunda" ha en bra kväll, god natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback