<

Saknar


Kommer sakna dig, ha det bra! Bjuder på en gammal bild av Linnea ♥

Hej! Dagen har bara varit, great :) Den började 8.20 och slutade vid 14.50 (egentligen 13.55) men jag hade elevrådsmöte efter att vi egentligen hade slutat och jag som egentligenbehövde gå hem och träna på spanskprovet som är imorgon, men jag ska få kompensation för mötet så det ordnar sig nog, även provet ;) Nu har jag bara pluggat coh renskrivit en stor del av NO:n. Det kommer kännas underbart när alla prov och sånt skit är över, för nu var det vääldigt länge sen jag var med en kompis. Mina dagar har bestått av plugg, dator :( Btw så ska jag och Axel få träffa en tjej som heter Anna, som ska hjälpa oss med inkallningen. Min fd. valpkursledare berättade om henne och sa att hon behövde ett ekipage att jobba med, för hon håller på att utbilda sig till hundinstruktör, då vart Axel och jag hennes ekipage ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback