<

Bildbomb på dagarna som varit







ι T-shirt Gina Tricot ι 3 kvarts tröja Only (?) ι Nagellack H&M



Dagen: Vaknade 07.10 så att jag skulle hinna göra allt innan jag skulle följa Pernilla till frissan ;) Hon vart jätte söt :)♥ Efter det for jag hem tvättade håret, fot till Pernilla. Gjorde allt det där för att hon ska till sin mormor och morfar resten av lovet så nu kommer jag sakna henne :( Vid 11.40 gick jag och Vickan till bussen som gick till stan (vi slapp betala eftersom kortsaken var trasig! :D). Sen for vi till stan, shoppade. Fick dock bara med mig 2 nagellack, men jag ska typ spara till en systemkamera så måste snåla ganska mycket. Sen såg vi på " Hur Många Lingon Finns Det I Världen", den var hur fin som helst! Alla måste se den! Efter filmen så gick vi (jag) och åt på kinaresturang. :) Har varit as bra idag, men både jag och Vickan var ganska trötta :(♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback