<

Hemmakväll

Just nu så sitter jag och ser på "The Hills".

Igår:
Så gick jag i skolan till 3. Eter att ha kommit hem från skolan så duschade jag, sen hjälpte jag min lillasyster att sminka sig och sen då sminkade jag mig själv. Sen där jag, mamma och syster åt middag (pappa är bortrest). Det var jätte gott och jag tror faktiskt att jag rullade hem eftersom att jag hade ätit så mycket. Sen hemma så gjorde vi inte så mycket såg mest på tv.

Idag:
Har bara varit hemma och myst med mjukiskläder. Har blivit förkyld... igen -.- Vi har en tjejdag/kväll nu. För ett tag sedan så använde jag och lillasyster en ansiktsmask från Nivea och även fast jag är förkyld så känner jag mig ovanligt fräsch. Snart så ska vi äta tacos och sen blire att se på "Varning för vilda djur" haha, vi ska även äta lite gotta;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Naaw, tack! :D <3 samma här! <33

2011-04-02 @ 19:26:50
URL: http://linnearonnlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback