<

Every Day I See My Dream

Idag: Vet inte riktigt vad som händer idag, kanske ska vara med Pernilla. Och duscha. ;)

Igår: Vaknade, satt framför datorn. Försökte hitta någon som ville följa till bruks, men ingen kunde. Senare på dagen ringde Pernilla, vi for ut och sprang. Vi försöker ju hålla formen till Vårruset, haha :)

I fredags: Var på skolan där vi hade påskcup. Vår klass lyckades mycket bra *host host*; vi fölorade alla matcher. Sen for jag till en tjej som hade en tjejmiddag. Eller innan det mötte jag upp Jossan så att vi skulle cykla dit tillsammans. Tjejmiddagen var i allafall, super och var hur rolig som helst. Tack för kvällen tjejer! ♥

Haha vart tvungen att låna syrrans kamera, min var hel död, systemen fick man ju inte ta för vissa...



Det var en häst i taket ;o



Antingen är det jag eller så suuuuuuuuuuger kameran.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback