<

Awards

När man får den så ska man skriva 7 intressanta saker om sig själv
och sedan ge awarden till 7 andra bloggare!
1.Jag har en hund som heter Axel
2. Jag älskar The Script
3. Jag har en lillasyster
4.Jag gillar fondue (stavning?)
5.Min favorit hundras är: Cavalier King Charles Spaniel
6. Jag går i 7:an
7. Jag simmar ibland
  • Jag ger Awards till:
  • pirresliv.blogg.se
  • axelinalina.blogg.se
  • allbysara.devote.se
  • photobytove.blogg.se
  •  josefinesillustrations.blogg.se
  • elelnaochmaria.blogg.se
Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hur ser du ut? , kan man inte få se en bild på dej?

PS: fin blogg :)

2010-09-19 @ 20:50:58
Postat av: Ewan

Har glasögon,brun/guld hår (rött hår för tillfället), blå ögon. Skulle jäte gärna börja lägga ut bilder mitt ansikte osv. men jag får inte för mina föräldrar :( Ska försöka övertala dem ;) Tack <3

2010-09-24 @ 18:30:34
URL: http://myreallylife.blogg.se/
Postat av: felicia

SV. hehe ja de va gott :)

Tack!

2010-09-24 @ 18:46:48
URL: http://feliciasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback