<

Santa! I want a teddy bear!

-
Lovade ju att göra en del av min önskelistal! Idag har jag haft NO prov. Jag trodde att det skulle vara jätte svårt, men det visade sig att provet inte var så svårt. Det var faktiskt ganska lätt!
Har ätit 3 kladdkakebitar idag så jag känner mig väldigt tjock! Hahah tur att vi hade idrott idag! ;) Imorgon är det fredag sista dagen på veckan och sista skoldagen innan höstlovet! ;D Imorgon ska jag och min lillasyster bjuda farmor, mina kusiners familj som kommer från Stockholm på Pollykladdkaka (detta är en kladdkake vecka verkar det som)! Ska bli kul att se dom! Sist vi såg dem var egentligen inte så länge sen, typ sist i juni.
Ska gå och ta en frukt sedan kolla igenom matten inför matteprovet imorgon.Ha det bra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback