<

Luciaklänning

                                   
Ser ni vem det är på bilden? Inte? Det är ju jag (NOT).

OMG! Satt just och tittade igenom ca 325 i inkorgen och typ 90% av mejlen var från Facebook! :O
Efter skolan var jag med Pernilla och vi såg en del i filmen "The Runaways". Vid 3 så gick jag hem för då skulle mamma vara hemma från jobbet och sen så skulle vi åka till stan och köpa en ny luciaklänning till mig eftersom den jag hade förra året kanske räckte centimeter under knäna. Men det blev inte av, så vi ska åka efter middagen istället. Sen så blir det att plugga till olika prov sedan se på TV sedan ännu mer plugg.
Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv. Aa, fett nice. Okej :)Vi hörs! (L)

2010-11-30 @ 17:28:27
URL: http://linnearonnlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback