<

Just The Way You Are

Italien
Laddade nyss in farmors bilder på min datorn från sommaren, tänkte att jag kanske kan visa en bild från när farmor var i Italien med min faster, min kusin, min faters mamma :D Farmor är fotografen.

Steg typ upp vid 11 jag var verkligen jätte trött! Tänkte ge er lite uppdatering ;) Igår var jag hemma hos Linnea och vi tränade Jack och Axel i hela 5 timmar! Så nu är Axel så trött så at han typ inte vet vad han ska göra. Hade verkligen jätte kul. Fast jag vart tvungen att åka buss från henne in till stan och sedan hem. Och på bussen från stan till där jag bor var det nära att jag inte ens skulle få ta med Axel jag. Vad skulle jag gjort om han inte hade fått åkt hem? Bett mamma eller pappa att komma och sitta ute i regnet i 30 min?

Idag ska jag nog fara ut och springa sedan måste jag göra mig iordning för kvällen :)
Jag och Linnea har bestämt oss för att vara sminkade till vampyrer ikväll ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback