<

Libary

Jag och Pirre har varit och fotat på konstgräsplan och sedan gick vi till ankdammen det var jätte många som spelade brännboll där men vi var inte med...Så u sitter vi på Bibblan typ mest för att man vill slippa all mygg som är ute...Haha. Först skulle jag ta familjens Nikon men då var det slut på batteri och sedan så skulle jag ta min Sanyo E10 och det fanns 1/4 av batteriet kvar på den så när jag skulle fota slocknade den helt plötsligt.Åh jag skulle hellre vilja ha en kamera som behöver normala batterier och inte uppladdningsbara för då kan man bara ta med sig ett extra batteri men man kan ju inte ta med sig ett eluttag för att ladda upp ett sånt där uppladningsbart batteri...

Snygga short till sommaren!

Ines tank Sunny lime 99 SEKFick bara en liten bild! :'( Allt är från: www.ginatricot.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback