<

Usch blodprov!

Hejsan alla läsare!

Idag har jag varit i skolan. Det har varit lite läskigt idag för att vi skulle testa oss för gluten ( de som hade redan hade bestämt att det med sina föräldrar). Det var jätte läskigt! Jag hade helt glömt bort att det var idag. Så här var det:
På vår mattte lektion kom det in två kvinnor i vårat klassrum det gick runt och bockade av vilka som skulle testa sig och vilka som int skulle det, sedan så satte de på oss varsitt bedövningsplåster jag fick två för jag hade inte så synliga blodkärl i armveckena sedan fick vi fortsätta arbeta, sedan var det dax för lunch sedan på slutet av rasten skulle vi gå till skolsysters rum och ta blodprovet! Jag han gruva mig jätte mycket men sen när jag gått in i rummet kände bara lugnet skölja över mig och jag fattade inte vad jag gruvat mig för. Jag har problem med med huvudvärk varje dag (det är INTE migrän) så efter blodprovet fick jag ännu mer ont oh jag vart helt skakis...Så jag gick på svenska som det var ungefär 20 minuter kvar av och sedan gick jag till Statoil oc köpte en Plopp och en Patron för att höja mitt blodsocker lite grann. Det var min dag nu ska jag snart äta upp min Plopp och skriva lite på engelskan...
Kram // Me

Kommentarer
Postat av: Jååååse

Asså hej :)

Vi skulle inte TESTA oss för gluten, vi skulle vara med och bidra med blod till forskning om gluten :)

Har stört mig på att du skrev så :) inget illa menat.

2010-03-24 @ 19:46:31
URL: http://fokis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback