<

Gran Canaria!!

Hej alla läsare!

Idag ska jag åka till Gran Canaria i 1 vecka så det kommer inte bli något inlägg på 7 dar. Jag längtar så mycket tills vi kommit iväg från kalla Svergie. Jag ska åka med min familj och släkten på pappas sida eftersom min farmor har fyllt 70 år!! Grattis till henne i efterskott! Jag älskar henne jätte mycket! Resan kommer att bli extra rolig för min simkompis ska åka på samma flyg och hon är jätte snäll och trevlig. Och så vill jag tacka alla som har lyckat mig till på resan jag älskar er <3
Jag ska tänka på er för ni vet att jag älskar er även fast vi bråkar ibland <3
Nu ska jag gå och äta tjockpannkaka vi ses!
Kommentarer
Postat av: Pippe = Pirre

Åh jag saknade dig verkliiigen <333

2010-04-05 @ 19:54:54
URL: http://pirrigajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback