<

Pernilla 14 år!


Har inte kunnat uppdatera eftersom att jag har varit lite upptagen av min lilla hund Axel ♥

Imorgon ska jag på linsundersökning börjar bli ganska less på mina glasögon :P Har typ haft dom i 2 år...

Min midsommar har firats med min familj + farmor, min farbror och faster :) Har haft väldigt trevligt :)

Igår var jag hemma hos Pernilla och hon bjöd mig, Minna och Veronica på pizza och chokladmoussétårta (stavning?) det var jätte gott efter att vi ätit tårta såg vi på filmen Marley & Me den var bra men jag har sett den en gång förut :)

Grattis Pernilla i efterskott på 14 årsdagen!!!! ♥


Försökte få in en gammal bild men det gick inte just den här sekunden får lägga in någon bild sen...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tanks <3

2010-07-06 @ 16:50:14
URL: http://pirrigajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback