<

Lyckliga Familjen


Undra vad vi ska äta ikväll? Ostkrokar


Chips?


Eller kanske godis? :)

Har varit med Jossan till ungefär klockan 4 ♥ Vi får se om det kommer upp någon bild lite senare. När Jossan for hem gjorde jag lite läxor, när dom var klara satte jag mig vid datorn. Efter en stund kom Pernilla med Mozart oxh frågade om jag och Axel ville gå ut på en promenad ♥ Vi pratade på som vanligt och efter promenaden gick hon hem till sig och jag hem till mig. Och nu sitter jag här framför datorn igen. Ska titta runt på lite bloggar m.m och sen ska jag äta och sen bär det av till Jossan, ska kanske sova där och det kommer bli jätte kul vi kommer säkert att se på någon film, äta godis och prata. Måste ju passa på att vara med henne nu innan hon far till Thailand. Kommer sakna henne jätte mycket! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback