<

The Big Adveture

Idag såg jag och min klass m.m "Det stora äventyret" som handlade om några ungdomar som skulle fixa fram 350 000 kronor för att en dom känner inte skulle bli vräkt från sitt hus...Så det av sig av för att hitta Sjöhäxans skatt. Musikalen var väldigt rolig och gjordes av årskurs 9. Efter musikalen cyklade vi hem till Pirre och gjorde lite fika. Sedan 15.10 åkte vi iväg på kör för att träna på en musikal vi ska göra till våravslutningen på kören. Efter kören vart jag tvungen att skyna mig så att vi skulle hinna iväg till salongen där vi brukar klippa oss. Min lillasyster klippte "kort" hår och hon blev jätte fin men själv körde jag med det gammla vanliga alltså klippa topparna.

Åhh imorgon är det Valborgsmässoafton då ska vi bjuda hem farmor,min farbror och min faster. Vi ska bjuda på grillat och sedan ska vi gå och titta på Majbrasan och sedan gå hem och äta efterätt.

Sara

Modell: Sara  www.allbysara.devote.se
Kamera: Nikon D40
Fotograf: Ewan

Ni får ursäkta att jag aldrig skriver namn! Det är inte jag på bilden! Det är min kompis!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback