<

Städning

Idag var det dax för lite städning! Mitt rum var väldigt dammigt och då menar jag väldigt dammigt! Jag tvättade mina fönster, rengjorde spegeln, dammtorkade byrån och rensade i några lådor. Så nu finns det plats över det har det inte funnits på ett tag! Ikväll var det premiär för min familjs nya grill. Den var verkligen jätte bra för kycklingfileérna vi grillade vart verkligen jätte goda tillsammans med salladen, majskolven, riset och béarnaisesåsen. Sen ska vi tydligen få efterätt och det blir hemmagjord blåbärspaj med vaniljsås!

Mammas blåbär som hon ska använda till pajen



Den är lila men ser ut att vara svart eller blå...

Foto by: Me
Kamera : Nikon D40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback