<

Äntligen Lördag!

Hej alla läsare!

Idag ska ja vara med någon kompis (tror jag).Jag och en kompis har tänkt åka in till stan vi får se om det blir av :D Nu är det snart Jul så jag tänkte visa er vad jag skulle vilja ha i julklapp...förresten nu hör jag på Black Eyed Peas - Where is the love. Vi ska kompa den låten på musiken nästa fredag så jag tänkte lyssna igenom den så att det blir lättare att lära sig den.I veckan kompade vi Punkrocker med STHLM Teddybears. Det gick inte så värst bra ,jag och en till tjej sjöng och vi blandade ihop texten och sen spelade vi i lite för snabb takt.Nåja det var första gången :D Här kommer en del av min önskelista:

1. Husdjur (helst hund)

Jag har ej tagit bilden!







2. Klocka
Har ej tagit bilden!






3.Ett långt linne ( hittar ingen bra bild)




4.Keyboard
 
Har ej tagit bilen!



m.m

Ha det bra!!  

Kommentarer
Postat av: Tove

SV: Haha så du tycker att det är dåligt att den blev från 11? x)

2009-11-21 @ 12:57:04
URL: http://photobytove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback