<

092811

Hej alla läsare!!!
Idag har jag varit på stan och köpt en ram till mitt fina kort (haha).
Nu ska jag titta på Robinson.För jag har inte mycket annat att göra.Idag blev det inte av att vara med någon polare hade typ fullt upp.Har en kort stubbin.Jag vill inte berätta om det för tänk om den personen läser detta?
En dikt jag kom på nyss:


Vi har pratat...

Vi har skrattat                  Jag har ej tagit denna bild själv!

Vi har fjantat oss

Vi har bråkat

Men vad hände sen?

Vi skulle hålla ihop sa du men du svek mig,men jag har kommit över dig och skaffat nya vänner.Så fortsätt vara ditt falska jag

För jag trodde på din rättvisa

Farväl min lilla ängel

Ha en bra helg // 
                         Slut fras                              
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback