<

Fredag - Måndag 4/12 - 7/12 -09

Hej alla läsare!

I fredags hade vi maskerad på skolan jag såg lite korkad ut (tror jag).Efter det var jag och min kompis på stan och handlade lite julklappar,det var jätte kul.Det enda som var tråkigt var när vi var på en affär och vi stog och väntade på att min kompis skulle få betala sin sak hon ville ha.I affären vi var på finns en infomations disk och två kassor.Så vi stod och väntade jätte länge innan en kassörskan kom.För det var en kvinna som hållit på och fråga ut henne i informations disken.Sedan när kassörskan väl var klar kom den där kvinnan och trängde sig före min kompis och sa - Ursäkta,jag ska betala
Och min kompis och jag stod klart och tyligt längst fram i kön!Jag blev jätte irriterad.Så jag sa - Ursäkta
väldigt högt men kassörskan ignorerade mig.Jag förstår mig inte på vuxna de tror att de bara kan tränga sig före precis vem som helst.På lördagen var jag borta till 15-tiden.Sen på kvällen när vi kommit hem så fick vi veta att vi fått en kusin,en pojke!På söndagen var jag och min kompis familj på marknad.Jag köpte gelé kulor som man kan ha till blommor plus att man kan ha ljus med dem.Idag har jag inte gjort så mycket pratat med olika pesoner på telefon.Känner mig inte helt 100 så jag hoppade över min träning.

Här kommer en liten bild från i sommras: En gammal fyr

Ha det bra!! // My really life is now Myreallylife is now
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback