<

Helt J*vla Grundlurad

Känns som om det är ett kaos inom mig. Känner mig helt uttryckslös, vet inte hur något kommer at bli, jag är så osäker; ska jag, eller ska jag inte? Ska jag satsa på dig? Jag vet ju inte hur du känner men jag är helt hypnotiserad av dig, du är helt underbar.

Dagen har varit som alla andra fredagar, fast jag var men Pernilla efter skolan ♥ Efter middagen var jag också med henne. Och nu är jag väldigt social på MSN, hahah. Men nu ska jag stänga av datorn och bänka mig framför TV:n.


TO MY LOVE: Du vet inte hur mycket du betyder, jag kanske inte är tillräckligt bra för dig. Men det gör ont hela tiden för du kanske inte vet att jag ser. Snälla alla blickar får mig att sjunka ihop likt en hög med ved som nyss har blivit till aska. Jag kommer gå sönder, springa, rymma, bara jag slipper se, det gör för ont.

TO HER SHE IS NOT MY LOVE SHE´S JUST A GIRL (NOT MY BEST FRIEND): Snälla sluta, jag är så beskviken på dig. Du har lurat mig totalt. Att du inte är äkta det vet alla, men ingen vågar bara sätta sig upp mot dig. 
Kommentarer
Postat av: sara :D

men gumman??? har det hänt nåt? <3 :)

2010-12-11 @ 21:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback